Instagram este un veritabil mediu de socializare pentru pasionatii de fotografii si materiale video, care a crescut intr-un interval de 5 ani de la 40 de milioane de utilizatori la peste 500 de milioane. Daca credeti ca Instagram va ucide productivitatea sau va deranjeaza in vreun fel, iata cum puteti scapa de el:

Dezactivarea contului de Instagram

Daca doar vreti sa luati o pauza, este bine de stiut ca acestia va ofera posibilitatea dezactivarii contului pentru o perioada de timp, pana cand va veti autentifica din nou. Acest lucru va face ca profilul vostru de Instagram sa fie bine ascuns pentru ceilalti utilizatori si va ofera posibilitatea sa vi-l activati oricand aveti dispozitia. Iata ce trebuie sa faceti ca sa-l dezactivati:

  1. Autentificati-va pe contul vostru de Instagram de pe orice browser web
  2. Faceti click pe „Contul meu” → „Editeaza profilul”
  3. Sub sectiunea „Editeaza profilul” veti gasi „Dezactivati temporar contul meu”
  4. Selectati motivul pentru care doriti sa-l dezactivati, apoi reintroduceti parola pentru a confirma actiunea.

Stergerea definitiva a contului de Instagram

Daca chiar v-ati saturat de el, il puteti sterge definitiv, asa ca ganditi-va de doua ori inainte. Acest lucru va sterge toate postarile voastre, fotografiile, videoclipurile, aprecierile sau comentariile voastre. Atentie: nu il mai puteti recupera. Iata ce trebuie sa faceti ca sa-l stergeti definitiv:

  1. Autentificati-va pe contul vostru de Instagram de pe orice browser web
  2. Accesati acest link
  3. Selectati motivul pentru care doriti sa-l stergeti.

Indiferent pentru ce motiv doriti sa scapati de Instagram, va recomand mai de graba sa-l dezactivati, decat sa-l stergeti definitiv. Astfel il puteti reactiva oricand, iar continutul sa nu aiba de suferit.

9 gânduri despre „Cum sa-ti dezactivezi sau stergi definitiv contul de Instagram

  1. Am sters definitiv contul de instagram. Dupa cat timp pot crea un altul, cu acelasi nume? Sau , dupa stergere, chiar nu mai exista nici o sansa de a reutiliza contul vechi?

    Apreciază

  2. Mi-am dezactivat contul instagram si cand vreau sa ma conectez imi spune ca ‘incă nu am terminat de dezactivat contul tău. Dacă doreşti să-l reactivezi, te rugăm să încerci peste câteva ore.’ Il mai pot recupera?

    Apreciază

  3. stiu eu raspunsurile: se poate sa ai acelesi nume cu conditia fie linga nume iti pui un nr sau o literea sau o porecla dar cel mai important trebuie sa ai un telefon pt a primi confirmare (sms cod) la contul respectiv iar cit despre instagram este posibil sa fie in revizie asa ca nu va speriati sau cereti ajutorul unui prieten din domeniul it.

    Apreciază

  4. Nu pot intra pe contul meu de Instagram . Știu parola , nr de telefon … dar îmi apare ca sa trimit un cod pe o posta care am avut-o Mulți ani in urma . Și desigur parola postei celea nu o am . Ce sa fac ?

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.