Am gasit aceasta aplicatie in dorinta mea de a schimba tonurile de apel aproape hidoase pe care le are versiunea mea de Android, asa ca am inceput sa scotocesc prin aplicatiile de genul din Magazinul Play. Din fericire pentru mine, nu am cautat foarte mult, pentru ca am intalnit-o pe ea! Ce romantic. Ce dramatic. Ce stupid a sunat…

Initial facusem o interogare cu „ringtones change”. Am luat la rand primele doua aplicatii, nu m-a satisfacut nici una, iar dupa am ajuns la ea. Zedge, pentru ca despre ea este vorba, aceasta aplicatie, pe langa faptul ca mi-a satisfacut mie dorinta de a avea o gama de tonuri de apel mai variata si in special mai frumoase, are incorporata in ea o adevarata biblioteca multimedia. Pe langa tonuri de apel, puteti gasi, de asemenea, si imagini de fundal, atat normale cat si live, tonuri de notificare si, nu in ultimul rand, o baza de date plina cu jocuri. Aceasta din urma, indexeaza toate jocurile de pe Magazinul Play si ni le ofera noua spre descarcare.

Din punctul de vedere al interfetei nu trebuie sa va faceti griji deloc, deoarece aplicatia Zedge are o interfata intuitiva, usor de folosit, care se aseamana foarte mult cu interfata Magazinului Play.

De asemenea, probabil ati dori sa stiti si faptul ca, in cazul tonurilor de apel si de notificare, aveti posibilitatea de le asculta, inainte de a va decide sa le descarcati. Lucru la care probabil v-a sarit gandul imediat. Pastrati-va calmul! Orice aplicatie serioasa de genul acesta, include si aceasta functie. Iar Zedge este una dintre ele.

Trebuie sa va spun ca este o adevarata comunitate in spatele acestei aplicatii, si din fericire pentru unii, printre utilizatorii care intra in componenta acestei comunitati, se afla si romani. Asa ca nu ar trebui sa va mire faptul ca gasiti si tonuri de apel cu melodii celebre din Romania.

Daca doriti sa descarcati continutul pe care il gasiti in aceasta aplicatie, pe calculator, ei bine trebuie sa stiti si faptul ca Zedge are si un site oficial.

In final, ca sa va faceti o mica parere despre aplicatie, un lucru care m-a facut si pe mine sa o descarc sunt si cele peste 1.6 milioane de recenzii cu 5 stele date de utilizatori pe Magazinul Play.

Aplicatia este disponibila gratuit pentru Android si iOS.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.