Pe 5 Martie, adica acum 5 zile reteaua de telefonie Telekom a cedat, paralizand pe toti cei care doreau sau aveau nevoie de comunicare, atat clienti persoane fizice, cat si companii – a caror comunicare este una vitala. A fost imposibil pentru clienti sa efectueze apeluri telefonice, sa trimita sau sa primeasca mesaje si sa acceseze traficul de date. In acest context, compania si-a cerut scuze si in semn de apreciere fata de clienti le vor oferi acestora anumite beneficii.

Dupa ce reteaua a picat, Telekom a tinut sa-si anunte utilizatorii imediat printr-o postare pe Facebook in care se explica faptul ca nu se mai pot efectua apeluri iar traficul de date este inaccesibil. Mai multe informatii in articolul de pe 5.

La o zi de la incident, au revenit cu mai multe explicatii in care au clarificat situatia:

Iar la doua zile dupa, in semn de recunoastere al rabdarii clientilor si a faptului ca situatia a fost tratata cu calm, vor oferi anumite beneficii tuturor clientilor acestora, atat persoane fizice, cat si companii.

„Vor primi o reducere echivalenta unei zile de abonament la prima factura emisa si credit suplimentar la cartela”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.