Pe 5 Martie, adica acum 5 zile reteaua de telefonie Telekom a cedat, paralizand pe toti cei care doreau sau aveau nevoie de comunicare, atat clienti persoane fizice, cat si companii – a caror comunicare este una vitala. A fost imposibil pentru clienti sa efectueze apeluri telefonice, sa trimita sau sa primeasca mesaje si sa acceseze traficul de date. In acest context, compania si-a cerut scuze si in semn de apreciere fata de clienti le vor oferi acestora anumite beneficii.

Dupa ce reteaua a picat, Telekom a tinut sa-si anunte utilizatorii imediat printr-o postare pe Facebook in care se explica faptul ca nu se mai pot efectua apeluri iar traficul de date este inaccesibil. Mai multe informatii in articolul de pe 5.

La o zi de la incident, au revenit cu mai multe explicatii in care au clarificat situatia:

Iar la doua zile dupa, in semn de recunoastere al rabdarii clientilor si a faptului ca situatia a fost tratata cu calm, vor oferi anumite beneficii tuturor clientilor acestora, atat persoane fizice, cat si companii.

„Vor primi o reducere echivalenta unei zile de abonament la prima factura emisa si credit suplimentar la cartela”

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.