Browser-ul Opera este acum optimizat pentru Windows 10

In timp ce competitorii inca lucreaza la noile lor interfete pentru browser care sa se integreze mai bine cu noul Windows 10, Opera nu pierde timpul, astfel ca e primul browser din trio-ul Chrome-Firefox-Opera care este acum optimizat pentru Windows 10.

Opera a anuntat ieri pe blogul oficial schimbarea semnificativa, care include pe langa toolbar-ul schimbat si cateva noi optiuni de customizare in pagina de start.

Chiar daca Opera a anuntat pe blogul lor si prezenta unui ad-blocker nativ, in Opera 36 (ultima versiune) nu este prezent inca acest feature. Si da, daca ma-ntrebati, mi-as fi dorit sa fie. El este prezent deocamdata in Opera Developer. L-am testat si eu si pare sa faca o treaba buna. Opera se lauda ca acest ad-blocker nativ este mai rapid decat un Chrome + Adblock Plus.

V-am spus mai sus de cateva optiuni noi de customizare pe care versiunea 36 a browser-ului ni le aduce, iar acum vreau sa detaliez putin: una dintre aceste noi optiuni si poate cea mai notabila este posibilitatea folosirii culorilor de sistem pentru ca browser-ul sa adopte stilul acestuia. Adica puteti pastra culorile de baza ale browser-ului Opera sau puteti opta pentru o noua culoare, aceeasi cu cea a sistemului.

Imi place cum arata noua interfata, insa nu stiu daca este doar entuziasmul noii schimbari sau…  chiar imi place.

Un gând despre &8222;Browser-ul Opera este acum optimizat pentru Windows 10&8221;

Lasă un răspuns

