Primeste noi imagini bazate pe preferintele tale in New tab

Niciodata nu mi-a placut New Tab Page-ul original al Google Chrome-ului, asa ca am cautat alternative. Din fericire exista. Si unele foarte bune!

Pinterest Tab este o extensie pentru browser-ul Google Chrome prin intermediul careia puteti primi noi imagini bazate pe preferintele voastre la fiecare nou tab deschis in browser.

Aspectul deciziv care m-a facut sa aleg aceasta extensie este rapiditatea afisarii imaginilor atunci cand deschid un tab. Pe langa acest lucru, am vrut o extensie care sa nu ma plictiseasca, din contra, am vrut ceva dinamic, care sa-mi arate ceva nou de fiecare data cand deschid un nou tab.

Fiind o extensie dezvoltata de Pinterest, este normal sa aiba si o optiune de „pin” pe Pinterest, insa daca nu sunteti inregistrati pe website cu siguranta nu o sa folositi aceasta optiune. In schimb, dispune de o alta optiune interesanta si foarte utila pentru unii dintre voi, posibilitatea de a afisa bara de bookmark-uri in noul tab.

sursa foto: omgchrome.com

Lasă un răspuns

