Cateva sfaturi care va pot ajuta in alegerea unui smartphone

Vrei sa achizitionezi un telefon inteligent, dar ai ramas blocat intre doua telefoane preferate si nu stii pe care sa-l alegi? In acest articol imi propun sa va aduc la cunostinta, voua, tuturor celor care sunt in aceasta situatie, cateva criterii pe baza carora sa alegeti unul dintre cele doua telefoane preferate.

Astazi un prieten aflat in situatia de mai sus, a ramas blocat intre doua telefoane: iPhone 5c si iPhone 5. Mi-a cerut parerea, ce as alege dintre aceste doua telefoane. Primul lucru pe care l-am facut, eu neavand pana acum nici un iPhone si fiind fidel sistemului de operare Android, nu am avut cunostintele necesare pentru a face diferenta intre cele doua iPhone-uri, am cautat specificatiile tehnice ale celor doua telefoane.

Eu, in general, pun mare pret pe capacitatile hardware ale dispozitivului pe care mi-l cumpar. Nu neaparat pe aspect. Dar asta nu inseamna ca ignor acest lucru. Primul lucru pe care l-am facut, incercand sa fac diferenta intre cele doua telefoane, diferenta conform careia sa aleg telefonul cel mai bun dintre ele, a fost sa caut pe site-urile de specialitate specificatiile tehnice ale fiecarui telefon.

Am incercat sa compar fiecare specificatie, punand in paralel cele doua ferestre cu fiecare telefon si sa observ care sunt diferentele.

In cazul pe care vi l-am prezentat, diferentele hardware dintre cele doua iPhone-uri sunt aproape inexistente, fiind doar cateva, subtile, dar care pot fi decisive in alegere telefonului. Insa, specificatia pe care nu o gasesc in lista de specificatii, cel putin pe site-ul pe care l-am folosit eu pentru a vedea specificatiile telefoanelor, este materialul din care este facut telefonul. Mai exact, partea din spate si laturile telefonului.

Daca doriti mai multa eleganta cred ca cel mai potrivit telefon dintre cele doua iPhone-uri ar fi iPhone 5. Asta datorita aspectului elegant dat de aluminiul de pe laturile telefonului si de materialul de culoare alb sau gri inchis de pe spatele telefonului. Daca nu ma insel, acest material este si mai bun din punct de vedere calitativ fata de ce material are iPhone 5c.

Daca sunteti o persoana extrovertita, cu o pofta uriasa de viata si cu o personalitate si un temperament aparte, poate vi s-ar parea mai potrivit iPhone 5c. Asta datorita culorilor variate pe care le puteti gasi pe acest telefon. Insa, iPhone 5c este considerat un telefon low-cost. Fiind considerat low-cost, el este produs din materiale mai ieftine, mai exact, in cazul acesta din plastic. Plastic pe care il intalniti atat pe laturile telefonului, cat si pe spate.

Ei bine, trebuie sa stiti ca diferenta de pret o poate face materialul din care este facut telefonul. In timp ce iPhone 5c cu 8GB memorie costa in Romania aproximativ 2000 de lei, iPhone 5 de 16GB costa aproximativ 2300 de lei la resigilate pe Emag. Fiind un produs resigilat, acest lucru ii mai scade putin din pret. Ceea ce nu s-ar merita, pentru ca iPhone 5S Gold 16GB are un pret de aproximativ 2500 de lei pe acelasi magazin.

Bineinteles, pe langa procedeele pe care le folositi pentru a ajunge la o concluzie in achizitionarea unui smartphone, trebuie sa tineti cont si de parerile celorlalti oameni care au folosit sau folosesc dispozitivele pe care le doriti si voi. Acesti oameni va pot ajuta enorm de mult.

In concluzie, aspectele de care trebuie sa tineti cont in alegerea telefonului care iese victorios din lupta corp la corp cu celalalt telefon preferat, tin de performanta pe care o doriti si de care aveti nevoie portretizata prin calitatea componentelor hardware, de calitatea materialelor din care este confectionat telefonul si nu in ultimul rand, de pretul dispozitivului care depinde de toate aspectele anterior prezentate.

sursa foto: fonearena.com

Lasă un răspuns

