Review-uri jocuri: 99 Problems

Daca va doriti o provocare cu adevarat dificila, trebuie sa jucati acest joc! Jocul l-am descoperit chiar astazi, cand un prieten il juca. In maxim 5 minute s-a raspandit la inca trei prieteni si cu mine al patrulea, care habar nu aveam despre joc.

Principalul obiectiv al jocului este sa parcurgeti toate cele 99 de „probleme”, ocolind nenumaratele obstacole, atat fixe cat si mobile.

Nivelele sunt organizate invers fata de cum, probabil, ati fi voi obisnuiti, astfel ca se porneste de la nivelul 99, urmand ca pe parcurs, nivelul sa scada pana ajunge la 1, care ar trebui sa fie cel mai dificil nivel. Din aceaste ultime cuvinte, v-ati putea da seama cu usurinta ca sistemul de nivele este unul gradual, pornind, in principiu de la un grad de dificultate scazut, urmand ca pe parcursul jocului si implicit a cresterii in nivel (sau a scaderii in acest caz), dificultatea sa creasca. De ce spun in principiu? Pentru ca inca din jurul nivelului 95, incepe sa fie dificil de jucat.

Jocul nu ofera posibilitatea de a alege ce nivel doriti sa jucati, el pornind automat de la ultimul nivel jucat. Nu trebuie sa va faceti griji in momentul in care parasiti jocul, progresul jocului este salvat automat.

Este important sa va pastrati calmul, pentru ca este un joc solicitant din acest punct de vedere. Dar in acelasi timp, acesti nervi pot fi nervi constructivi, in sensul ca va pot ambitiona si va pot captiva in acelasi timp. Este tipul de joc in care te enervezi, inchizi aplicatia si automat revii cand te-ai calmat.

Caracterul jocului, cel cu care trebuie sa ocoliti obstacolele, este un patrulater, care se controleaza foarte simplu, doar atingand display-ul ori de cate ori este nevoie pentru a putea ocoli obstacolele. Insa, totodata este si un control putin ciudat, sa spun asa. Dar cred ca acest lucru nu o sa puna mari probleme, pentru ca omul are capacitatea de a se obisnui.

Cateva observatii pe care trebuie sa le luati in vedere, sunt acelea ca, acest joc foloseste acelasi principiu de control, la nivel structural ca si Don’t touch the spikes, adica, caracterul se plimba dintr-o parte in alta a display-ului, ricosand dintr-un perete in altul. La unele nivele, insa, acest lucru dispare, caracterul mergand doar din partea stanga spre dreapta, crescand foarte mult gradul de dificultate. Practic, ca sa intelegeti mai bine, atunci cand caracterul ajunge la peretele din dreapta, intra prin el si iese prin cel din stanga. Pe mai departe nu stiu cum o sa fie, pentru ca nu am ajuns deocamdata. V-am spus, astazi am descoperit jocul si am fost nerabdator sa ii fac un review.

In momentul in care ati atins usor un obstacol, acesta nu o sa va omoare. Dar daca il atingeti mai violent, sa spun asa, acesta este fatal. De asemenea, nu trebuie sa va loviti foarte violent cu caracterul in partea superioara a display-ului, deoarece va trebui sa luati nivelul de la inceput. Insa il puteti atinge usor. Din pacate, in partea inferioara a display-ului nu se aplica acest mic beneficiu pe care il aveti in partea superioara, si cum spuneam, din pacate o sa muriti si o sa fiti nevoiti sa luati nivelul de la capat.

Jocul 99 Problems este gratuit si il puteti descarca pentru sistemele de operare mobile Android si iOS.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare: