Aplicatia pentru Android cu cea mai completa sursa de informare din Romania

Este o concluzie la care am ajuns si eu ulterior dupa ce am aruncat o privire pe recenziile utilizatorilor. Initial, am dorit sa va prezint toate aplicatiile oficiale ale marilor televiziuni de stiri din Romania, insa dupa ce am aruncat un ochi la recenziile acelor aplicatii, m-am razgandit si am zis ca e mai bine sa gasesc o aplicatia all in one.

Asa ca, iata am gasit-o! Spre deosebire de celelalte aplicatii de acest gen, aceasta aplicatie nu contine reclame incorporate in ea, este foarte rapida, cel putin din testele facute de mine, are o dimensiune extrem de redusa de numai 2.52 de MB si o interfata curata, ceea ce ii permite sa aiba o viteza extraordinara.

Spre deosebire de celelalte aplicatii asemanatoare concurente, aplicatia Stiri si Actualitati, pentru ca despre ea este vorba, contine o gama mai larga de surse, nu numai cele de stiri, ci si din domeniul culinar, cultural, sanatate, stiinta, monden si chiar horoscop.

Daca e sa vorbim despre aceasta aplicatie la nivel structural, tot ceea ce face ea este sa preia articolele din feed-ul RSS al site-urilor adaugate de autor, apoi sa ni le afiseze noua pe baza categoriilor si a site-urilor de pe care a fost programata sa le preia.

Ulterior, aceasta aplicatie acceseaza pagina articolului respectiv de pe site-ul publicistului, astfel afisandu-ne articolul. De aceea, este neaparata nevoie de o conexiune la internet.

La detalii ce tin de preferintele particulare ale utilizatorilor, aveti posibilitatea sa adaugati surse de informare la favorite, astfel putandu-va bucura de continutul preferat, fara a trebui sa cautati printre categorii si celelalte site-uri.

Pagina de setari a acestei aplicatii, deocamdata in aceasta versiune, este o pagina de setari destul de „aerisita”, in sensul ca aveti la dispozitie doar trei optiuni, una dintre ele ce tine de interfata. Probabil in versiunile urmatoare or sa fie implementate mai multe optiuni, insa totul sta la dispozitia dezvoltatorului.

Mai multe detalii puteti gasi pe pagina aplicatiei de pe Magazinul Play.

Lasă un răspuns

