Review-uri jocuri: Two, three, four, five, six… all points! + Three levels

Daca vi se pare ciudat titlul, sa stiti ca stiu despre ce scriu. In componenta titlului sunt nici mai mult, nici mai putin de sase jocuri + Three Levels, (in total sapte) care este un pic mai diferit fata de celelalte sase. Tocmai de aceea am decis sa-l pun separat. De ce le prezint pe toate intr-un singur articol? Toate sunt de la acelasi dezvoltator numit David Zobrist si folosesc acelasi principiu. Ori, nu-i gaseam rostul sa fac mai multe articole si sa scriu acelasi lucruri in ele. De ce? Ca sa fac mai multe articole pe blog? Nu.

O sa incep, in primul rand, cu Two Points. Este un joc de tip puzzle, ce mie, deocamdata imi place foarte mult (asta pana cand o sa ma enervez de cateva ori). Singurul scop al acestui, de fapt, acestor jocuri este sa faceti un scor cat mai mare cu putinta.

La acest joc, Two Points, aveti doua laturi de culori diferite pe care trebuie sa le intoarceti pe parcurs ce punctele colorate pica din „cer”. Controlul este unul extrem de simplu, trebuie doar sa atingeti pentru a intoarce laturile de culori diferite. Asta pana cand incepeti sa jucati nivelele simultane, in care pentru a schimba culoarea pe dreapta, se schimba si cea de pe stanga. Adica nu le puteti schimba individual. Devine destul de greu in momentul in care pica bilute de culori diferite de sus pe ambele parti la un interval de timp mic, si pe dreapta si pe stanga, si trebuie sa schimbati cat mai repede.

La Three Points aveti trei laturi de culori diferite in care trebuie sa faceti acelasi lucru. Adica sa intoarceti triunghiul pe toate laturile lui pentru ca bilele sa cada pe culorile lor de pe latura. La Four Points patru laturi, adica un patrat.

Five Points, are trei laturi, adica un triunghi si doua laturi pentru a da in total cinci si se joaca cu cele doua obiecte geometrice, simultan!

La Six Points dificultatea creste, astfel ca jucati deja cu doua triunghiuri a cate trei culori, unul langa altul, simultan.

La All Points, lucrurile deja se complica. Dificultatea e maxima, in sensul ca reuneste toate celelalte jocuri intr-unul singur. Asta nu ar fi o problema, pentru ca il puteti juca o data pe cel cu doua laturi, apoi pe cel cu trei, apoi pe cel cu patru. Adica le puteti juca pe rand incepand de la cel mai usor. Pe parcurs ce atingeti un prag al punctelor, nivelul se schimba si vine urmatorul. Tot asa pana cand ajungeti la o dificultate mare.

Practic, toate jocurile care intra in aceasta colectie de jocuri, formeaza un nivel de dificultate gradual. Dezvoltatorul a pornit de la un joc usor, cel cu doua laturi, a marit dificultatea la trei, formand un triunghi, apoi la patru, formand un patrat, apoi la cinci, urmand ca mai apoi la sase. Ajunge la All Points, in care toate aceste nivele de dificultate se intrunesc intr-un singur joc.

Un alt lucru pe care vreau sa-l specific despre nivelele graduale pe care le intalniti in aceste jocuri, este faptul ca acele puncte care cad de sus de undeva (din cer probabil), cad din ce in ce mai repede. Isi maresc viteza cu cat adunati mai multe puncte, iar voi trebuie sa va mariti capacitatea de a actiona in situatii critice, ca cele de viteza. Ochii trebuie sa observe imediat ce culoare vine, creierul trebuie sa proceseze acest lucru rapid si totodata sa trimita comanda la degetul cu care atingeti, toate astea pentru a schimba latura si implicit culoarea.

Spuneam la inceputul articolului ca jocul Three Levels este putin mai diferit. Am avut dreptate, Nu m-am pripit in fuga dupa terminarea articolului. Controlul la acest joc a avut de suferit schimbari, astfel ca, pentru a putea indeplini obiectivul jocului, trebuie sa tineti apasat pe display si sa mutati in dreapta sau in stanga cele trei culori.

Probabil pe parcurul timpului, vor aparea mai multe jocuri de la acelasi dezvoltator de genul Three Levels, ca Four Levels, etc.

Toate aceste jocuri, sapte in total, le puteti descarca gratuit pentru Android din Magazinul Play.

Lasă un răspuns