Plimba-te prin Venetia cu gondola folosind Street View

Acest lucru a fost facut posibil de Google, mai exact, de Google Street View. Ideea de a scrie acest articol mi-a venit cand vizitam anumite locuri cu Google Maps, si respectiv, Street View. M-am gandit: Google a cartografiat strazile din intreaga lume. In Venetia nu sunt strazi cu asfalt, sunt cu apa (bine, poate nu peste tot). Oare au trecut si pe acolo?

In secunda 2 eram pe Google Maps, pentru a-mi satisface curiozitatea. Si da, intr-adevar au trecut si pe acolo. Am fost, in primul rand impresionat de faptul ca au cartografiat fiecare straduta. Acele stradute mici si incalcite. Nu au mers doar pe cele principale sau punctele de atractie. Bine, din punctul meu de vedere, Venetia este toata un punct de atractie turistic.

Oricum, cert e ca acum avem posibilitatea sa ne plimbam prin Venetia cu un buget redus. Conexiunea la internet nu o ai pe gratis…

Pentru a vizita acest oras al romantismului, intrati pe Google Maps si cautati orasul folosind caseta de cautare. Dupa, asezati omuletul pe ce strada doriti si „o luati la pas”. Daca se poate spune asa.

Lasă un răspuns

