Dezaboneaza-te de la newsletter-ele enervante pe Gmail

Poate multi am facut o greseala, pur si simplu din nestiinta sau doar din curiozitate. Ne-am facut cont pe un site si am uitat sa debifam casuta cum ca suntem de acord sa primim mail-uri cu oferte promotionale, ultimele articole, etc.

Pe Emag a fost acum ceva timp un concurs pentru castigarea unui Sony Vaio. Singura cerinta pentru a intra in concurs era sa ne abonam la newsletter. Asa-numita extragere a trecut si eu n-am castigat nimic. Ba mai mult, am ramas cu o groaza de mail-uri deranjante zilnic. Ei bine, ce e de facut?

Iata cum puteti sa va dezabonati de la newslettere enervante:

Trebuie sa deschideti un mail trimis de acestia, cei care va trimit newsletter-ele, si sa faceti click pe „Dezabonati-va„, din dreptul mail-ului lor.

Daca nu va apare acest link acolo, tot pe aceeasi pagina, faceti click pe sageata (dropdown) de unde scrie „catre mine”, iar jos o sa aveti optiunea cu ajutorul careia va puteti dezabona de la acel expeditor.

Lasă un răspuns

